דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

​הכירו את גבי להב – מנכ"ל היכל הקרח בחולון

החזון שעמד לנגד גבי, היה לקדם את ענפי ספורט הקרח בארץ בכלל ואת תחום ההחלקה האומנותית על הקרח בפרט. 

במקביל, שאף לקדם ולהוביל את אטרקציית ההחלקה על הקרח בחולון לקהל הרחב בישראל.

היכל הקרח חולון שהוקם בשנת 2012  הינו משטח החלקה מקצועי חצי אולימפי – 900 מ"ר העשוי מקרח אמיתי בתוך מבנה רחב ידיים.

ההיכל ממוקם בפראק פרס הנגיש לכל עורקי התחבורה ומציע חניה חינם ובשפע. 

הסיפור של גבי

בתקופת הקורונה בשנת 2020, ההיכל נסגר לפעילות בעקבות המגפה וגבי להב מנכ"ל היכל הקרח חולון, החליט לפנות לסניף מעוף חולון מטעם משרד הכלכלה והסוכנות לעסקים קטנים ולהסתייע ביועצת מטעמם.

המטרה הייתה לגבש מהלך שיווקי ואסטרטגי כדי להתגבר על תקופת הסגירה של ההיכל. 

גבי מספר: "התבנית הברורה שהובילה את ההצלחה של ההיכל הייתה חייבת להתאים את עצמה לתקופה החדשה והמאתגרת. בתהליך מובנה וסדור, תקציב השיווק קוצץ והחלה פעילות אקטיבית ויעילה בנכסים הדיגיטליים של ההיכל, הכוללת:

  • פנייה ישירה ללקוחות להנעה לפעולה
  • קידום שיתופי פעולה עם שלל משפיענים 
  • קידום שיתופי פעולה עם אימהות בעלות מספר עוקבים רב 
  • הופעות החלקה אומנותית של הספורטאים 
  • חשיפה מירבית בנכסים הדיגיטליים 
  • פעילות יחסי ציבור ממוקדת

בזכות התהליך עם יועצת מטעם מעוף, הצלחנו לשמור על המותג של היכל הקרח שנבנה במשך שנים עם פתיחת ההיכל מחדש לאחר הקורונה, ולהמשיך לשמור על פדיונות גבוהים עם תקציב שיווק ממוקד ופעילות גבוהה מול מובילי דעת קהל. 

תודה למעוף על סיוע בבניית אסטרטגיה ניתוח קהלי יעד ופעילות רחבה ומקיפה הכוללת שיווק בכל הפלטפורמות. מספר הספורטאים המתאמנים בהיכל הקרח חולון עלה ל-800 וכמות הקהל הרחב שהגיע מרגע הפתיחה ועד היום, עומד על למעלה מ-2 מיליון מחליקים."

בזכות התהליך עם יועצת מטעם מעוף, הצלחנו לשמור על המותג של היכל הקרח שנבנה במשך שנים עם פתיחת ההיכל מחדש לאחר הקורונה, ולהמשיך לשמור על פדיונות גבוהים

 

הסוכנות מפעילה מגוון כלי סיוע ותוכניות אשראי לעידוד יזמים ופיתוח עסקים קיימים. הסוכנות מפעילה את שירותי הסיוע באמצעות מערך מעוף ברחבי הארץ.