הקורס מיועד לבעלי עסקים שמעוניינים ללמוד כיצד לשווק את העסק שלהם ברשתות החברתיות המובילות: אינסטגרם, פייסבוק ויוטיוב באופן אורגני וממומן.
נושאי הקורס
- היכרות עם אינסטגרם – ניהול פרופיל נכון, סוגי תכנים אטרקטיביים ויצירת שפה ויזואלית לבידול העסק, שילוב תכנים בין פייסבוק לאינסטגרם
- היכרות עם הפיצ'רים של אינסטגרם: עבודה נכונה עם #השטאגים, פילוח קהל יעד רלוונטי, שיווק בסטורי והיילייטס
- עיצוב וחשיפה – יצירת שפה ויזואלית לבידול העסק, עיצוב פוסטים, שימוש באפליקציות חיצוניות לעיצוב ותזמון פוסט.
- וידאו ושילוב אינסטגרם כחלק מהשיווק של העסק - ערוץ הוידאו של אינסטגרם IGTV
- דף נחיתה – יצירת דף נחיתה, עריכה, עיצוב ופרסום דף הנחיתה.
- הקמה וניהול של דף עסקי בפייסבוק – קידום אורגני, הפעלת אפליקציות, איסוף לקוחות, הנעת גולשים לפעולה והגדלת אחוזי המרה
- תכנית שיווקית בפייסבוק – בניית תכנית שיווקית ותכנית תוכן בפייסבוק
- בניית קמפיין בפייסבוק – היכרות עם סוגי קמפיינים, בניית קמפיין לייקים לעמוד, בניית קהלי יעד מותאמים אישית - marketing – הטמעת פיקסל באתר ובדפי הנחיתה,
- ניתוח ובקרה – אופטימיזציה של קמפיינים, בדיקת הקמפיינים והסקת מסקנות
- YouTube – פתיחת ערוץ יוטיוב ועיצובו, דגשים למיתוג הערוץ, עקרונות בהפקת סרטון פרסומת יעיל ואפקטיבי.
לרישום ותשלום אונליין לחצו כאן