דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
  • 20:45 - 17:00

  • קורס אונליין

  • 7 מפגשים, 35 שעות אקדמאיות

  • Inbalm@j.maof.co.il

  •  

חשוב לדעת:

  • לא תתאפשר הקלטה או העברת הקלטה של המפגשים
  • התכנים והמועדים נתונים לשינויים
  • הקורס מתקיים אונליין ב ZOOM. לינק למפגשי הקורס ישלח יום לפני כל מפגש
  • נדרש מחשב לטובת היישום והתרגול
  • לפרטים נוספים:
    קורס אונליין, מועבר בזום. ימי ראשון החל מ-18.2.24 ועד 7.4.24. בין השעות 17:00- 20:45
    נושאי הקורס:

    יוצאים לדרך! מרכיבי ההצלחה העסקית

      "מה המשמעות של הקמת קליניקה עצמאית?
      מתחברים לתשוקה הבוערת.
      סדנא מעשית: כתיבת חזון עסקי והפיכתו לתוכנית עסקית עם מטרות ויעדים.
      פיתוח חשיבה עסקית חיובית - תודעת שפע מקדמת והתמקדות בהזדמנויות."

    יצירת בידול בתחום הטיפול

      """למה שיבואו אלי?"" יצירת מיקוד עסקי ויתרון תחרותי.
      ""למי אני פונה?"" זיהוי קהל היעד, המאפיינים והיתרון השיווקי במיקוד עסקי.
      ""מה אני מוכר?"" הגדרת סל המוצרים והשירותים, שיטות להגדלת הכנסות בקליניקה."

    שיווק באמצעות קשרים ומערכות יחסים

      שיווק וקידום הקליניקה בסביבה וברשת הקשרים
      שיווק מפה לאוזן - קבלת הפניות והמלצות
      שיתופי פעולה עסקיים עם קולגות ועסקים משלימים
      נטוורקינג ופיתוח קשרים עסקיים לקידום הקליניקה
      תרגול בכיתה: כתיבת הצגה עצמית אפקטיבית ב- 60 שניות.

    מתאהבים בשיווק

      למה שיווק הקליניקה זה לא מה שאנחנו חושבים שזה
      הבדל בין מכירה רכה לקשה
      איך לשווק בהנאה ובטבעיות מבלי להרגיש שמוכרים
      איך הופכים מתעניין למטופל – השלבים לשיחת מכירה אפקטיבית.
      מכירה מול לקהל – הרצאות כערוץ שיווק

    עבודה עם הרשויות

      מס הכנסה, ביטוח לאומי מע"מ ומכס.
      עבודה נכונה עם רשויות המס.
      ביטוח ופנסיה

    שיווק וחשיפה בערוצים דיגיטליים

      היכרות עם ערוצי השיווק הדיגיטליים המתאימים לעוסקים בטיפול
      חשיבות הנראות העסקית - חומרים פרסומיים איכותיים
      פייסבוק – ניהול עמוד אישי, עמוד עסקי ומעורבות בקבוצות בהתמקדות על שיווק אורגני.
      גוגל והאם צריך אתר אינטרנט
      כתיבה שיווקית – כלים, טכניקות והנחיות לכתיבת פוסט למטפלים

    כסף, תמחור והגדלת הכנסות   סיכום הקורס – מה עושים מעכשיו?

      תמחור- למה לא כדאי למכור בזול/ קידום מכירות והטבות.
      בניית סל מוצרים, שימור לקוחות והתרחבות לקהלים חדשים
      איך מתמחרים בצורה נכונה את המוצר/ השירות
      שיטות להגדלת הכנסות בקליניקה
      מה עושים כשלקוח אומר "זה יקר לי"
      סיכום :מה עושים מעכשיו? תוכנית עבודה, קביעת מטרות ועבודה שוטפת בקידום הקליניקה.
      יצירת הרגלים קטנים להצלחה, ניהול זמן, בניית שגרה יומיומית.
      התמודדות עם דחיינות, חוסר מוטיבציה ומצבי שבירה.

    נא למלא את פרטי הקשר
    לא ניתן להמשיך במילוי הטופס

    הסוכנות מפעילה מגוון כלי סיוע ותוכניות אשראי לעידוד יזמים ופיתוח עסקים קיימים. הסוכנות מפעילה את שירותי הסיוע באמצעות מערך מעוף ברחבי הארץ.