דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
חשוב לדעת:

  • ייתכנו שינויים במועדי ובתכני הקורס
  • הקורס מועבר בלייב בלבד, ללא הקלטות של המפגשים
  • הקורס מנוהל ע"י מעוף סניף עפולה
  • הקורס בשיתוף מעברים בעמק
  • שם המרצה: עופר בלוטרייך
  • נושאי הקורס:

    מבוא מתקדם ל-AI בעולם העסקי

      • הגדרת AI: הסבר על מהי בינה מלאכותית ואיך היא משמשת בעולם העסקי.
      • סוגי AI: סקירה של סוגי ה-AI השונים הנגישים היום
      • טרנדים בשימוש ב-AI בעסקים: סקירת הטרנדים הנוכחיים ואיך עסקים משתמשים ב-AI לשיפור התפוקה, קשרי לקוחות, ניהול נתונים, ועוד

    הכרות עם AI

      • הכרת של גוגל בארד, chatGPT וקלוד
      • מקרים של שימוש ב-AI בעסקים: דוגמאות מעשיות מהשטח של עסקים שיישמו AI בתחומים שונים כגון שיווק, מכירות, ניהול מלאי

    ניתוח נתונים באמצעות Spreadsheets

      • יצירת גיליונות גוגל בעזרת AI: הדגמה של איך להשתמש ב AI לניתוח נתונים

    בניית CRM עם Airtable

      • מבוא ל-Airtable: הסבר על הפלטפורמה, יתרונותיה ואופן השימוש בה בסביבת עסקית
      • יצירת בסיס נתונים: לימוד ותרגול ביצירת בסיסי נתונים עם טבלאות, עמודות ורשומות. הדגשה על היכולת להתאים את המבנה לצרכי העסק

    Airtable ככלי לניתוח נתונים

      • בניית CRM באמצעות Airtable: סדנא מעשית לבניית מערכת ניהול קשרי לקוחות בסיסית, המשלבת נתוני לקוחות, תקשורת ומשימות.
      • שילוב AI בניתוח נתונים

    ניתוח שאלונים עם Fillout ו-NPS

      • יצירת שאלונים: למה לבנות שאלונים בכלל
      • שימוש ב-Fillout לבניית שאלונים: הצגת הפלטפורמה ודרכים לשלוח ולקדם שאלונים באינטרנט וברשתות החברתיות
      • ניתוח תוצאות שאלונים: כיצד לנתח את התוצאות, לזהות תובנות מרכזיות, ולהשתמש בהן לשיפור השירות או המוצר

    שימוש ב-AI לשיווק דיגיטלי

      • מבוא לשיווק בעזרת AI: סקירת המושגים הבסיסיים והכלים הזמינים לשיווק דיגיטלי מונע AI
      • ניתוח סנטימנט
      • ניתוח קבוצות ווצאפ
      • ניתוח התנהגות לקוחות: כיצד AI יכול לעזור לנתח את התנהגות הלקוחות ולפענח מגמות בשוק

    ניתוח משפך שיווקי

      • מחקר שוק
      • יצירת וניתוח משפך שיווקי: למידת הטכניקות לבניית משפך שיווקי וכיצד לנתח את השפעתו על העסק
      • כלים לאיסוף נתוני שיווק

    תחזית עסקית

      • מחקר מתחרים: זיהוי מתחרים ישירים ועקיפים
      • SWOT
      • פיתוח תחזיות: כיצד לפתח תחזיות בהתבסס על נתונים וליצור שונים על מנת להתמודד עם אי ודאות

    תחזית המשך ויזואליזציות

      • איסוף וניתוח נתונים: הדרכה באיסוף נתונים היסטוריים ובניתוחם לצורך הכנת תחזיות
      • פיתוח תחזיות: כיצד לפתח תחזיות בהתבסס על נתונים וליצור שונים על מנת להתמודד עם אי ודאות
      • וויזואליזציה: של נתונים - כלים מובילים לוויזואליזציה של נתונים
      • משוב וסיכום

    נא למלא את פרטי הקשר
    לא ניתן להמשיך במילוי הטופס

    הסוכנות מפעילה מגוון כלי סיוע ותוכניות אשראי לעידוד יזמים ופיתוח עסקים קיימים. הסוכנות מפעילה את שירותי הסיוע באמצעות מערך מעוף ברחבי הארץ.