מפגש 1: התאמה למציאות חדשה
- גמישות וחוסן במציאות חדשה - עצמאים בשטח
- בוחנים את המודל העסקי: למי מוכרים? זיהוי לקוחות לא פעילים ולקוחות כדאיים. מה מציעים? עדכון הצעת הערך (מוצרים או שירותים). איך מגיעים ליעד הכלכלי? מיפוי ערוצי הכנסה
מפגש 2: התנהלות פיננסית בזמן מלחמה
- מיצוי זכויות- התנהלות מול רשויות המס אישור על דחיית תשלומים, מועדי דיווח, סקירה על הקלות.
- בנקים – הטבות ותוכניות בחירום, התנהלות בניהול חשבון.
- חבילות חירום לעסקים ,שירותי מעוף, מענקים בכפוף לחקיקה, מתווה פיצויים, ייעוץ בחירום.
- הלוואות וגיוס כספים, הלוואות חירום, הקלות במסגרת קרנות להלוואות.
- התנהלות עם עובדים כדאיות שימור עובד מול הוצאת העובדים לחל"ת.
- קיצוץ הוצאות והורדת עלויות, ניהול תזרים, שמירה על ערך הכסף בתקופות משבר.
מפגש 3: התנהלות שיווקית בזמן מלחמה
- איזה תוכן מתאים בימי מלחמה?
- איך מגיעים ללקוח? מיפוי ערוצי תקשורת והפצה רלוונטיים
- דגשים לכתיבה שיווקית בימי מלחמה.
- יצירה של מערך תכנים לחודש הקרוב
- סיכום סדנה.