בשנתיים הראשונות של פעילות הקייטרינג סיפקה החברה מגשי אירוח וכיבוד לאירועים, אך נפח הפעילות היה נמוך מאוד ורוב הלקוחות היו מהמעגל הקרוב. הם הרגישו קושי בשיווק המוצרים, בזמן שלוקח לסגור עסקה וביצירת שפה משותפת מול הלקוחות.
ל
מעוף באר שבע הם הגיעו במסגרת פרויקט "ישראל דיגיטלית" במטרה להגיע ללקוחות חדשים ולהגדיל מכירות באמצעות אתר מכירתי. התהליך מול המעוף כלל שני תחומים עיקריים:
- סיוע במימון הקמת אתר דרכו מתבצעת כיום עבודת השיווק והמכירות של הקייטרינג
- ייעוץ עסקי על ידי מומחה בתחום הדיגיטל אשר ליווה את כל התהליך, סייע עם הקמת האתר וגם בהתפתחות החברה עקב גידול משמעותי במכירות.
הקייטרינג עובד באופן קבוע עם לקוחות רבים כגון בנקים, רשויות מקומיות, משרדי ממשלה וחברות פרטיות.