דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
עשרות שנות ניסיון במתן מענה לעסקים ויזמים בשיתוף פעולה עם רשויות וארגונים למען צמיחה שגשוג והצלחה

מערך מעוף בירושלים ומישור החוף מנוהל על ידי חברת אביב אלנתן בע"מ. 
בחברת אביב אלנתן שותפים חברת אביב ש.ש יעוץ עסקי וחוני נתן המשמש גם כמנכ"ל החברה.
שותפות זו מעניקה לחברה יתרון יוצא דופן לניהול עסקי, מוביל ומצליח לטובת העסקים כולם.

לחברת אביב ייעוץ עסקי ניסיון רב ביעוץ כלכלי, אסטרטגי ועסקי למשרדי ממשלה וכן ניסיון רב בתחום ייעוץ לעסקים והתוויה של שיטות עבודה מתקדמות לניהול חכם ומוביל של פרויקטים, עסקים ושיתופי פעולה עסקיים. בנוסף, ניסיונה העשיר בתחום בקרה ובניית תהליכים עשוי לסייע רבות לקידום, פיתוח ושיפור תהליכי עבודה במערך המעוף ובכך לקדם את חווית הלקוח בקבלת השירות. לחוני נתן ידע מקצועי רב מתוקף היותו מנהל ותיק של מערך המעוף באזור ירושלים ומישור החוף, לחוני ניסיון רב שנים בניהול חברות בתחומי השיווק והקמעונאות וכפועל יוצא מהיכרותו את העסקים הקטנים והבינוניים, כמו גם ניסיון רב בהפעלת מגוון כלי הסיוע של המעוף, בביצוע הכשרות, הדרכות ובהטמעה של תהליכי התייעלות לשיפור השירות ללקוח.

כל אלה יחד מביאים ללקוחות המעוף העכשוויים והעתידיים עשרות שנות ניסיון במתן מענה מקצועי ואיכותי ליזמים ולעסקים כאחד תוך מינוף שיתופי  הפעולה עם רשויות וארגונים למען צמיחה, שגשוג והצלחה.

סניפי מעוף באזורנו פרוסים באזור נרחב וממוקמים בירושלים, בית שמש, אריאל, פתח תקווה' טייבה, באקה אל גרבייה ונתניה. אזורים אלו מכסים איזור גאוגרפי נרחב המתאפיין במגוון רחב של עסקים, קהילות, אוכלוסיות מגוונות ממגזרים שונים וכן ואוכלוסיות עם צרכים מיוחדים. בנוסף כוללת הפעילות גם ניהול של פרויקטים ייחודיים כגון מרכז עסקים לקידום עסקים במגזר הערבי, הפעלת מרכז עסקים במזרח ירושלים, טיפול ייחודי בקידום עסקים בערים חרדיות ועוד.

אנו פועלים במלוא המרץ לספק ללקוחותינו שרות מקצועי, אמין ואיכותי באמצעות מיטב היועצים והמרצים אשר מלווים את העסקים לאורך כל הדרך, משלב המיפוי והאבחון המקצועי דרך הכרת כלי הסיוע העומדים לרשותו, מימון, אשראי ומגוון קורסים והכשרות המקצועיות.

צוות סניף

מנכ"ל

חוני נתן

סמנכ"ל כספים ובקרה

דודו טיוטו

סמנכ"לית מקצועית

יעל קרילקר

מחלקת כספים

לאה רוזנבלום

מנהלת שיווק

הדר מיכאל

מנהלת הדרכה

הילה מלינובסקי

מנהלת מטה

מעיין אלמליח-קצב

 

הסוכנות מפעילה מגוון כלי סיוע ותוכניות אשראי לעידוד יזמים ופיתוח עסקים קיימים. הסוכנות מפעילה את שירותי הסיוע באמצעות מערך מעוף ברחבי הארץ.