בואו ללמוד איך לספר את סיפור המותג שלכם בדרך ויזואלית מושכת, מכירתית ונאמנה לערכי המותג ולהפוך את פרופיל האינסטגרם שלכם לכלי שמספק אינפורמציה, מיידע בקשר למבצעים והצעות מיוחדות, מושך אליו עוקבים, אוהדים ולקוחות שחוזרים אליכם שוב ושוב.
בקורס נלמד להכיר מן הבסיס ולעומק את הרשת החברתית, נבין כיצד היא "עובדת", איך לתפעל אותה וכיצד נוכל לפעול בה כדי לשווק את העסק שלנו ואת עצמנו. נבין מי קהלי היעד, מה מעניין אותם ואיך אפשר להגיע אליהם.
נושאי הקורס
- הכרות-תפעול
- רקע- אינסטגרם, קהלי יעד, העיקרון המרכזי
- תפעול- מהם שלושת הערוצים, כיצד משתמשים באינסטגרם, כל מה שצריך לדעת על האפליקציה
- כיצד מפרסמים פוסט פגש ראשון
- תפעול (המשך) אודות (bio) וחשבון עסקי
- אודות- מה התפקיד של הביוגרפיה (אודות) באינסטגרם, ומדוע הוא חשוב.
- כיצד לכתוב "אודות" אפקטיבי לפרופיל
- חשבון עסקי- מי צריך? כיצד יוצרים? יתרונות וחסרונות
- #האשטגים
- מהם ההאשטגים ולמה הם משמשים?
- מהם ההאשטגים ולמה הם משמשים?באילו # כדאי להשתמש? מתי? היכן "מוצאים" אותם?, מחקר האשתגים וכו'
- סדנת STORY
- איך "עובד" הסטורי, מהם היתרונות שלו וכיצד משתמשים בו.
- צילום ועריכת סטורי
- STORY (המשך)
- סטיקרים, אתגרים, gif, סרטונים , כיצד מניעים לפעולה.
- "לספר סיפור" בסטורי
- אסטרטגיה, REELS ,האלגוריתם של אינסטגרם
- אסטרטגיה ויזואלית- מהי אסטרטגיה ויזואלית ומדוע אנחנו זקוקים לה באינסטגרם. כיצד מגדירים אסטרטגיה ויזואלית עבורכם.
- הכרות עם כלי הרילס ויצירת רילס
- איזה סרטונים מעלים אליו, מה חשוב לדעת עליו ואיך מעלים אליו סרטונים.
- האלגוריתם של אינסטגרם- כיצד הוא עובד? איך מגיעים העוקבים? וכו'